måndag 8 december 2008

Personlig rekord wohoho

Jag slog mitt personliga rekord. Sprang 5 km på 38 min. Typ 7,6 min per kilometer. Jag som knappt kunde springa 1 km på 10 min hehe. Oj, oj, oj jag älskar värkligen den känsla när man har kommit där man ville. Eller, jag kommer att fortsätta kämpa ännu mer. Jag blev faktisk en tränings människa. Alla som känner mig, när de ser mig de frågar: "Är du på väg till gymmet?" Alla vet redan att jag är där nästan alltid. Det är en vana, en vardag för mig. Måndag-torsdag c. en timme ibland lite mer. Men nu efter nyår ska jag se hur det kommer att gå till. Jag tänkte ta paus på universitetet i en termin och lugna mig lite grann. Det var ganska mycket de senaste två år. Jag fick nog av alla studier och har inte så stor vilja att plugga så mycket. Vist har jag kvar min intresse för historia men just nu tycker jag att det kommer att bli mycket skönt med en paus. Jag ska försöka koncentrera mig på körkortet och försöka hitta ett till jobb. Har också lite andra planer för de närmaste år som ligger framför mig. Planerar köpa en lägenhet och då ska jag jobba hård att få det jag vill. Men för allt finns rätt tid. Så när det händer då händer det. Jag har bra just nu men det kan alltid bli bättre. Eller hur? Men då måste jag kanske ändra min vana när det gäller träning. Då kanske jag måste gå där tidigare men det är inte säkert ännu. Lev en dag i taget brukar jag säga ;)
Oki doki, nu har jag delat med er en del av mina tankar och planer. Nu ska jag försöka göra klart mina diskussioner för Humanities kursen. Wiiiihiiii great men lite tråkigt haha :) Ha det!

Inga kommentarer: