måndag 1 december 2008

Jul känsla

Hello mina vänner!
Igår hade jag en underbar dag med mina kära room mates. Vi har bakat massa jul kakor lussebullar, pepparkakor, ice choklad mm. Vi hade så trevligt och bakade i typ 7 timmar. När vi började tröttna på att göra kakor, då började allt roligt. Hehe deg krig. Jag försökte helt enkelt skydda mitt ansikte från all deg, men jag fick massa deg i håret istället. Dan kunde inte komma åt mitt ansikte men håret var helt förstört. Kära nån det va kul men lite jobbigt att pilla bort all deg som har fastnat i håret. Men Josefine hade större problem. Hon kämpade att ta bort all vetemjöl som Dan har hällt i hennes fina blonda hår. Hon och Dan va helt vita av mjölet och sen Dan fick också choklad och deg i ansikte (choklad från Josefine, deg från mig). Vilken jul känsla.
Vi såg också på 2 film: "Walle" och "Mamma Mia". Oh, jag bara älskar Mamma Mia filmen. Det var andra gången för mig att se på den men jag kan lika gärna se den några gånger till. Jag kan bara inte sluta lee när jag tänker på filmen och jag har ABBA's låtar i huvudet hela tiden. Fantastisk.
Men nu känner jag mig så trött och sliten. Har inte sovit så mycket och det är inte bra ;) Mamma är hemma hos mig just nu så jag måste gå och umgås med henne. Kul.
I nästa inlägg får ni se lite bilder från igår.

Inga kommentarer: