lördag 23 maj 2009

Meningen med livet

Jag är så tacksam för alla mina underbara vänner som jag har fått här i Sverige. Hade fantastisk vårseminarium, med fantastisk undervisnig om profetians gåva. Det va verkligen helt makalös. Idag satt jag med några goda vänner och det är så underbart att veta att folk verkligen bryr sig om en, att de stödjar mig och försöker hjälpa mig i de situationer jag befinner mig i. Det är jätte bra att vara en medlem i Kristi kropp och att bli anknyten med dina trons syskon. Jag uppskatar de oerhört mycket och älskar de som jag älskar mig själv. Så tack till er som va med mig och stödjade mig idag. Ni vet att det är till er jag pratar.

Ibland blir vi attackerade och tycker att vi är helt ensamma i världen men det är bara en stor LÖGN och inget mer än det. Men om man verkligen öppnar sina ögon och försöker se det som är verklighet, och verkligheten är att du har åtminstone två personer i ditt liv som älskar dig och bryr sig om dig, då kommer livet att få en ny mening. Och du kanske frågar dig vem är de som bryr sig om mig? Ja kära du först och främst är det en Fader (GUD) som älskar dig över allting och du är perfekt i hans ögon. Den andra person kan du vara säker att det är jag. Även om jag känner dig inte personligt vill jag bara låta dig veta att jag älskar dig med hela mitt hjärta. Du är en fantastisk person och ditt liv är värdeful. Du är en begåvad och unik person som kanske ser ingen utväg ur din situation just nu och funderar på att ta ditt liv. Du tror att ingen varken hör eller förstår dig och att du är inte värd att leva, men Gud hör varje ord från din mun. Jag vill låta dig veta att Han bryr sig, det gör jag också. Öppna dina vackra ögon och inse att det finns en mening med ditt liv, att ditt liv är mer än det du ser just nu. Ta kontakt med en nära församling i din stad, och om du bor i Uppsala får du gärna ta kontakt med Livets Ord. Vi finns här för dig och vi älskar dig. Ge ditt liv en till chans och du kommer inte att ångra dig jag lovar. Du kommer att upptäcka dina kvaliteter och du kommer att bli framgångsrik person för att du är så älskad av Gud. Okej va bara tvungen att säga det här. Upplevde starkt att det är något jätte viktig och att ett människas liv är mer värdeful än allting annat. Va välsignad vem du än är.

I alla fall på tal om tacksamhet jag är tacksam för allt Gud har gjort i mitt liv under de senaste åren. Mitt liv blev förvandlad inte 100 utan 150 % och jag är en ni person. Gud känner mina tankar, mitt hjärta och mina önskningar. Han känner dina också fast du kanske känner inte det. Men jag är också tacksam för mina underbara syskon som jag fick i Kristus. En ljuvlig gäng som jag bor me och de underbara universitets vänner och arbets kollegor. Jag är tacksam för min familj och för Kristi kärlek till mig. Jag är tacksam för varje morgon jag vaknar, för en ny dag som ligger framför mig, jag är tacksam för hälsan, tak över huvudet, maten på bordet, jag är tacksam för mitt liv, min Bibel. Så kära ni inse det och va glada för varje sekund av erat liv. En liten pojke sade att varje sekund är ett liv. Visst är det fantastiskt.

Va välsignad och glöm inte att du är värdeful. With love

Inga kommentarer: