måndag 25 maj 2009

Vattenkrig

Hehe har precis avslutat ett vattenkrig med mina underbara vänner. Det är nämligen sista vecka vi är tillsammans och vi skulle göra nåt roligt. Först va jag lite emot och försökte skydda Dan, men sen ville han fighta med Jossan. Så jag tittade bara på. Men när stakars Josefine kunde inte träffa Dan med vattenballonger och till och me fick en hel hink vatten på sig tänkte jag: Nu är det dags att hjälpa henne. Men i slutet blev jag busig och hällde vattnet på både henne och Dan. Så nu va de två mot mig. Sen tog jag vattnet och hällde över stakars Tom hihi :) Elakt eller hur? Men sen hämnade de på mig. Dan tog mig och började bära mig till ett ställe där det fanns vattenslang och jag visste inte att det fanns där. Hela tiden trodde jag att Josse och Tom kommer att komma från någonstans och hälla vattnet över mig. Jag hade sååå fel. Dan ställde mig på gräsmattan och höll mig fast, sen tog han vattenslangen och bokstevligt spolade vattnet på mig. Det va kallt och jag försökte "rädda mitt liv", men det gick inte. Han är ju hur stark som helst. Jag måste faktisk träna mycket mer på kraftkällan för att vinna över honom. Men sen tack gode Gud i slutet kom jag på en knep och bet honom. Då släppte han taget hihi. Jag va genom blöt :)

Så nästa gång blir det hämnd. Dan se upp, du vet aldrig vad kommer att ske. Tom du va snäll i alla fall även om jag fick lite vatten från dig me hihih. Men du fick från mig också så vi är 1-1. Josse nästa gång ska vi samarbeta, du och jag mot killar.

Okej dags att sova. God natt gott folk.

Inga kommentarer: