tisdag 11 november 2008

Dags för körkort

Har precis kommit hem från gymmet och åt ett äpple. Kära nån va det regnar ute (ah snart ska jag använda bil i stället för att cykela när det regnar och snöar ;)) Japp, ni hörde rätt. Jag har bestämt mig att skaffa körkort. Har börjat med teorin igår och ska se hur lång tid det kommer att ta. Har väntat ganska länge och ville inte fatta beslut och sen ge upp, men nu vet jag att jag vill göra det, och kommer att kämpa tills jag får det jag vill. Sådan har jag alltid varit och sådan kommer jag alltid att vara. Aldrig fattar beslut vilken jag kan inte slutföra. De som känner mig, de vet vad jag talar om. Och för eller senare få jag alltid som jag vill ;) Så nu ska jag fokusera på mitt mål och nu är det dags att sätta igång.

Ni få ha det så bra. Vi hörs. Bless you all.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha...så nu gäller det att se upp på vägarna..när du kommer farande... ;-) Kramisar och Lycka Till!!