lördag 8 november 2008

Så tyst och så underbart

Idag fick jag sova lite längre till kl.9 ;) Det va så tyst i huset. Man hör ingenting bara sitt eget andetag. Det va ett tag sen sist. Jag har hela tiden massor att göra och massa folk är runt omkring mig, så nu va det jätte konstigt att det va så tyst. Men det är faktiskt väldigt skönt.
Så idag va jag till och me frisör och kock. Har färgat mammas hår och hjälpt henne att laga det otroligt goda bröd med feta ost och ägg i. Oh, gott, gott, gott. Mamma och pappa firar 25 år av deras äktenskap. Grattis mamma och pappa. En dag kommer jag också att vara gift i 25, 30, 50 eller till och me 70 år. Det kommer att bli spännande. Men tills dess är jag så tacksam till Gud att mina föräldrar är en sådant välsignelse för mig. De är de bästa föräldrar i världen och jag har inte tillräckligt många ord att beskriva min kärlek till de. Mina bästa vänner och mina käraste väg ledare. Jag älskar er oehört mycket.
Och igår somnade jag precis som jag har tänkt. Det va svårt att hålla sig vaken när soffan va så mjukt :)Så jag såg inte vem fick lämna Idol. Och just nu när jag har kollat på internet fick jag chock att det va Lars. För första gången tyckte jag att had va bra men han fick lämna Idol. Jag är lite besviken men det är kanske bäst så.
Okej nu ska man läsa lite grann innan gäster börjar komma ;)
Kramar.

Inga kommentarer: