fredag 14 november 2008

Aj, vilken träningsvärk :)

Hejsan allihopa. Igår hade jag en fantastisk pass på gymmet. Hade min mamma med mig och det va så kul. Vi har varit på gymmet lite längre en vanlig, men det va så bra. Sen kom min bror och hämtade oss. Vi köpte lite grillad kyckling och några saker till och hade en underbar middag tillsammans hemma hos bror och svägerskan. Så jag och mamma fick sova över hos de. Men jag kunde inte sova nåt alls. Kanske bara fyra timmar, högst fem. Det va så varmt och jag var törstig hela tiden. Så är det när man är inte van att sova nån annan stans ;) Och sen började jag känna träningsvärk i hela kroppen. Oh hemsk men samtidig grymt bra. Kan knappt röra på mig och idag på jobbet hade vi pizza. Oj, oj, oj. Ingen sömn, ingen styrka i kroppen, ingen tid att tänka bara göra samma sak hela tiden. Men glädje fanns där ändå. Jag kände som att jag pratade hela tiden, och det gjorde jag så klart ;). Jag skrattade och va helt enkelt glad. Men de som känner mig vet att om jag skrattar och pratar så mycket, då är jag hur trött som helst. Hehe eller hur? ;) Så nu har jag mina humanities lektioner och vi pratar och tittar på video om Jane Austen. It's so good I promise.
Okej nu måste jag gå. Rasten är över. Jag tänker inte fuska ännu en gång. Ska koncentrera mig på lektioner. Vi hörs.

Inga kommentarer: