söndag 2 november 2008

Nu är jag tillbaka

Hej! Som ni märkte var jag borta ett tag. Ville inte använda dator på flera dagar. Nu känner jag att det är dags att skriva något.
Vi hade en underbar Youth konferens med många ungdomar från hela världen. Det var massa jobb och en del att springa men det var riktigt bra. Snart ska jag på sista möte och då måste jag gå dit. Igår var jag tvungen att lämna min cykel där. Låset va frusen och jag kunde inte göra något alls. Då var det bara att gå hem och vara själv frusen ;) Det va otroligt kallt. Jag hade vantar men fingrar var helt frusna ändå. Nu hoppas jag att det kommer att bli lite varmare idag så att jag kan anväda cykeln efter mötet, annars... Ja, då ringer jag min bror och frågar om han kan komma och hämta mig ;) Min fina lille bror.
Och imorse när jag skulle ta på mig det nya blus som jag köpte för några dagar sen, det gick sönder. Nu måste jag även till stan och byta den. Hmm.. sånt är livet, men man måste acceptera det så som det är. Okej nu måste jag käka frukost och sen måste jag gå.
Allt bäst.

Inga kommentarer: