måndag 27 oktober 2008

Oh vilken dag

Glömde totalt att det här veckan vi kommer inte att ha nån skolmat. Det är ju höst lov ;) Men även om det är höst lov måste vi ändå jobba. Så idag hade vi fullt dag på jobbet. Från halv nio till halv fem. Vi har en skolkurs och då ska vi servera mackor och bullar till alla lärare. Kul men lite jobbigt. Nu när jag kom hem tänkte jag gå direkt till gymmet, men då insåg jag att det är lite för tidigt. Jag har ungefär en kvart på mig att uppdatera bloggen ;) Och precis nu när man sitter så bekvämt börjar jag känna mig ganska trött, men nu måste jag gå tyvärr. Måste få mig upp från soffan innan det blir för mörkt ute. Ah och sen när jag kommer hem så måste jag försöka fixa några grejer här på bloggen som jag på nån sätt har lyckats förstöra, och nu kan jag inte få de tillbaka. Okej, världen nu är 17:14 och jag måste faktisk gå.
Ha det så bra och vi hörs.

Inga kommentarer: