onsdag 15 oktober 2008

Trött men helt okej

Wow helt fantastisk dag idag. Har varit trött hela dagen och ville bara komma hem och sova, men ändå var det så mycket att göra och man hann inte riktig med just det. När jag kom hem skulle jag tvätta mina träningskläder för dagens pass och sen skulle jag läsa dessa böcker jag lånat från biblan och aldrig har tid för det. Jag läste typ 2 sidor, men som tur jag har ställt klockan på alarm att väcka mig om jag somnar. Och jag somnade faktisk. Halv timme räckte inte riktig men okej. Jag tvingade mig själv att gå på gymmet. Dan följde me. Det var så kul att ha sällskap. Jag tränar ofta ensam men idag hade jag sällskap. Träningen var ganska hård. Mer än vanligt har jag tränat och det kändes i alla muskler. Hoppas att imorgon jag kommer att orka röra på mig hehe ;) Nu ska jag försöka vila hur mycket det går och läsa lite grand. Eller förresten sitta med mina underbara room mates. Alla sitter i vardags rum med var sin data. Hehe va sociela vi är, men vi är så trötta allihopa. Dan tränade för mycket så jag hoppas att han kommer att klara morgon dagen på bibel skolan, vaken och utan träningsverken ;) Jag skojar ju Dan. Du är stark men du vinner aldrig mot mig eller... ah strunt samma vi vet båda två att jag är bäst och starkast. Haha okej nu överdriver jag lite grand.

Okej nu går jag men vi hörs snart igen. Kanske imorgon, men nu för tiden kan jag inte komma på något vettig att skriva. Känns som att min hjärna är för stressad och upptagen med alla möjliga saker så jag kan inte hitta några vettiga saker att skriva om. Men jag ska försöka i alla fall göra allt jag kan för att uppdatera bloggen så ofta jag kan. Så sov så gott och ha det bäst.

Inga kommentarer: