lördag 25 oktober 2008

Party time

Nu är det fullt hus igen. Så kul att det är lite liv i huset igen.

Idag har varit väldigt lugnt dag. Jag har varit ensam hela dagen och verkligen njutit av ledigt tid. Det var så mycket den senaste veckan och jag hunnit knappt vara för mig själv. Igår tänkte jag att jag ska gå på gymmet idag nån gång kl. 14 och sen ta en promenad i stan men idag hade jag ingen vilja för det. Jag stannade hemma hela dagen och bara njutit. Tittade på filmen "Jane Austen bok klub". Den var helt okej, inte super bra men helt okej va den. Det var så tyst i huset, lite skrämande men skönt ändå. Så i slutet när jag trottnat på att vara ensam Josefine och hennes syster kom hem. Efter de kom Dan och nu har vi fest här. Vi är nio personer som sitter här pratar och äter Dans kanelbullar och Annas söt bröd som är otroligt gott.

Inga kommentarer: