fredag 17 oktober 2008

Va...Börjar jag tappa minne?













Det var jätte konstig idag. Jag skulle gå på jobbet men hittade inte min cykel nyckel. Vart tog den vägen undrade jag. Jag letade överallt men hittade den inte. I slutet gav jag upp eftersom jag var redan försenad till jobbet. Jag tog den tunga data väskan och gick hela en och en halv kilometer haha. Det skulle inte varit nån problem om jag hade inte det träningsvärk jag har just nu och denna tunga väskan. Och på jobbet var jag jätte trött och längtade att komma hem och vila, men det kunde jag inte göra förren mina lektioner var över. Så på lektioner ringde min bror och frågade om jag vill åka me till Danmark. Haha nej tack inte det här gången. Jag har ganska mycket att göra så jag kan tyvärr inte följa me. Så nu sitter jag hemma och undrar hur min cykel nyckel dykt fram. Jag har letat överallt men kunde inte hitta den. Men när jag skulle tvätta mina arbetskläder så var nyckeln under kläderna på sängen. Jag är övertygat att den var inte där förut men hur i all sin dar kunde den vara där? Ah, strunt i det. Det viktigaste är att jag har nyckeln och kan använda min cykel igen. Jag börjar glömma saker och det som jag kommer ihåg det gör jag fel. Jag har till och me börjat använda almanackan. Det har jag aldrig gjort förut. Kära nån det börjar bli värkligen farligt ;) Och sen ska jag göra många saker samtidigt och det funkar inte. Man börjar med en sak och hoppar till det andra och sen kommer tillbaka till det första och så vidare. I slutet vet man inte vad var det tredje man skulle göra. Vet inte men jag borde kanske ta det lite lugare. Ingen ansträngning för hjärnan. Tänker bara vila och inte tänka på nåt alls, men det är svårt. Har du försökt nån gång att inte tänka på nåt alls. Inte ens ett ända ord. Det har jag gjort och det är sååå svårt, nästan omöjligt. Pröva ska du se. Okej nu ska jag vila min hjärna. Få inte tänka för mycket. Jag ska kanske gå på ungdoms möte. Nej förresten jag tror jag stannar hemma och tittar på Idol ;)

Ni få ha en trevligt kväll och allt bäst.








Inga kommentarer: