torsdag 16 oktober 2008

Träningsvärk i hela kroppen




















Efter det här dagen har jag ingen aning om jag kommer att orka jobba eller sitta på lektioner imorgon. På jobbet var jätte stressigt och sen när jag kom hem så var det min vecka att städa. Jag tänkte att det var bättre att göra det idag och då kan jag vara ledig på helgen. Det var rätt beslut. Sen har jag planterat min blomma som stod där och väntade ganska länge på att jag ska fylla på lite jord. Det såg ut som att jorden nästan försvann från min stakars blomma och jag glömde vattna den. Idag fick den liv igen. Och nu är den glad hoppas jag. Efter det gick jag och tränat. Det här gången var jag ensam men det är helt okej. Önskar att jag kunde ha sällskap lite oftare för då är det roligare att träna, men jag gillar att träna ändå. Så, efter det här veckan eller rättare sagt efter fyra dagar i rad av hård träning, jag börjar få träningsvärk. Det känns mest i lår och det känns som att jag har ingen kraft att röra på mig. Helt konstig, muskler börjar känna sig trötta och slitna. Nu måste jag låta de vila par dagar, tills på måndag. Det blir bra så. Och när jag kom hem började jag läsa på en gång. Förberedde en diskussion för imorgon. Efter ett tag tog jag en täcke för att jag började frysa och fortsatt läsa ett tag till, men när jag blev varmare somnade jag på soffan i vardags rummet. Dan som satt i andra ändan av soffan, skulle läsa något annat men han somnade också. Hehe så intressant läsning var det. Men nu måste jag sova. Orkar inte länge hålla mig vaken. Hoppas att ni hade en bra dag. Ha det bäst och sov så gott.

Kramar och vi hörs imorgon.

Inga kommentarer: