måndag 20 oktober 2008

Handlade bebiskläder








Idag har jag varit jätte trött även om jag har sovit bra i natt. När jag kom hem från jobbet somnade jag direkt. Så det var ingen på gym idag. Men efter en timmes sömn beslutade jag att gå ut ett tag och ta en promenad eller en cykeltur. Så jag cyklade med Josefine och Mark till Gränby och jag köpte ganska många bebiskläder åt min brors bebis som kommer att föddas i slutet av januari, början av februari. Vi vet fortfarande inte om det kommer att bli en pojke eller en flicka och det var därför jag har köpt neutrala färger så att det kan passa åt både pojkar och flickor. Så gulliga små saker och jag kunde bara inte gå därifrån utan att köpa nåt. Och jag gillade allt. Det är första gången man handlar nåt sådant och jag har inte nån aning vilken storlek skulle jag köpa. I slutet frågade jag en kvinna som var där och hon sade att det minsta storlek var 50 så jag köpte ganska mycket ;) Tänk att jag köpte ganska mycket nu innan jag vet om barnet kommer att bli pojke eller flicka men kan du tänka dig hur mycket jag kommer at handla när barnet bli född. Kära nån då kommer faster att handla och handla och jag är glad för det. Men det är bara att vänta 3 månader till.


Okej nu måste jag sova och vara pigg och glad imorgon. Vi hörs. Ta hand om er. Kramar

Inga kommentarer: