måndag 13 oktober 2008

Dags för söta drömmar



















Okej, nu ska man sova. Jag är helt slut efter idag och nu är det dags för söta drömmar (hoppas de kommer att bli söta) ;). I alla fall det var jätte kul att sitta ett tag här hemma och bara ha en trevligt middag med Dan och Mark. De är fantastiska killar och jag älskar de såååå mycket. Det vet ni killar eller hur ;) Imorgon blir det en lång dag för mig. Ska börja jobba kl 9 till 13, sen blir det chapel från 13 till 14, sen ska jag gå och träna lite tidigare än vanligt eftersom jag ska jobba på kvällen från kl 18 till hmm... vet inte hur länge.I alla fall jag stannar där hur länge det behövs . Och sen blir det vilo dags hoppas jag. De böcker jag lånade från biblan hann jag inte läsa så mycket. Så blir det när man har alldeles för mycket att göra. Okej nu säger jag go' natt och sov så gott.

Inga kommentarer: