onsdag 1 oktober 2008

Oj,oj,oj

Hej allihopa. Idag ska vi fira Josefines födelsedag. Hon börjar bli gammal hehe ;) Nej då. Josefine är en trevligt tjej som bor med oss här på Paprika gatan 16. Hon är våran solstråle och hon sprider glädje i huset. Vi har alltid jätte trevligt med henne. Hon har en sånt fantastisk norrländsk dialekt som hon så gärna vill sprida också. Själv sade hon för några veckor sen att hon kommer att få alla i Uppsala att prata norrländska. Hehe lycka till med det gumman. Men i alla fall hon är en fantastisk människa och en underbar vän. Jag älskar dig Josefine. Och som sagt Paprikagatans gäng skulle inte varit den samma utan henne. Så Grattis vännen och var välsignad.

Idag mådde jag lite så där. Upp och när. Mår inte så där ofta, men idag var det dags att komma från glädje till hmm... Men det var säkert för att jag är så trött. Orkade inte träna heller och det regnar ute så man känner inte alls för något. Så jag valde att stanna hem i stället och hmm läsa men på nån sätt kan jag inte alls plugga. Alltid hittar på något annat som jag vill göra först. Hoppas ändå att provet kommer att gå bra nu på fredag. Okej nu ska jag gå och försöka plugga lite grand typ en halv timme innan jag går till kyrkan. Sen när man kommer hem ska vi ha fest. Hehe eller nåt sådant. Kram på er alla.

Inga kommentarer: