måndag 20 oktober 2008

I am back

Nu är jag tillbaka. Jag hade en underbart helg. På lördagen har jag tittat på Kung fu panda och den var hur bra som helst. Jag rekommenderar varmt denna filmen. Efter det åkt jag till Stockholm med mina föräldrar och tog en underbart promenad i stan. Pappa köpte en jätte fint väska åt mig :) Så tack pappa. Efter promenaden åt vi på en Tai restorang och maten var så stark, men jätte god ;) Det bästa var efterrätt friterade bannan med vanilj glass. Så efter det var det dags att åka tillbaka till Uppsala men jag har ändrat mig i sista minut och stannat hemma hos mamma och pappa. Jag är glad att jag gjorde det. Missade möte i söndags men kunde titta i alla fall på internet. Så i söndags när jag kom till Uppsala (pappa har husat mig hem) vi åt på Ken's pizzeria, absolut bästa pizzerian i stan. Oh vilken stor pizza, orkade inte äta upp allt.
Så helgen var väldigt trevligt med massor av ohälsosamt mat ;) Det gör inget man kommer att träna hård i några dagar så blir det bra. Hoppas ni hade kul helg.

Inga kommentarer: