lördag 25 oktober 2008

Ge de chans att leva!!!





´















Igår har jag varit med svägerskan på stan och tittat på parfymer. Hon skulle köpa nån parfym åt min bror så hon ville ha min hjälp;) Sen har vi fikat och hade lite tjej prat. Gillar min svägerska mer och mer varje dag. Hon är jätte trevligt tjej fullt av liv och väldigt ärligt. Kan faktisk inte vänta att se deras lilla barnet och köpa massa leksaker och kläder för honom eller henne. Känns som att det kommer att bli en pojke men det spelar väl ingen roll. Det viktigaste är att barnet ska vara friskt. Men ett är säkert, jag kommer att spendera massa pengar när den födds.

Ett barn är en gåva från Gud, jag kan inte fatta att visa folk ser det inte så. Ett barn som vissa människor aborterar och vill inte ha. Det är ett liv, ett litet liv som utvecklas i mammas mage för att bli en underbar person. Ett barn som har ingen röst och kraft att kämpa för sig själv, ett barn som kan vara den bästa politiker, lärare, läkare, författare, journalist, men det barnet har aldrig fått chans att leva och visa andra människor sina möjligheter.

Till alla mammor: Snälla, abortera inte era barn. Ge de chans att föddas att ha ett liv. Det är barn vi pratar om inte nån sak, det är kött och blod, snälla döda inte era barn. Ge de chans att leva. Låt de se dagens ljus, låt de känna kärlek… Snälla öppna era ögon och hör deras rop de ropar till er: ”Snälla mamma låt mig leva, det är inte mitt fel. Ge mig chans att visa hur mycket jag älskar dig. Snälla mamma låt mig visa dig hur mycket jag älskar dig.”

Till alla människor: Snälla lift er röst och hjälp barn att leva. Vi måste minska aborter i världen, men vi få börja med vårt land, vår underbara Sverige. Så snälla hjälp mig att rädda de små.

Här är några bilder på bebisar. Titta och njut av dessa små varelser som är så rena och oskyldiga. Det är mitt rop till er, jag lifter min röst för alla de små kraftlösa barn. Kan du verkligen döda de? Kolla på dem.

Inga kommentarer: