fredag 3 oktober 2008

Go' morgon

Hej på er.














Många av er kanske sover fortfarande, men för mig har dagen börjat redan kl. 05:30. Har vaknat tidigare imorse för att plugga för provet som jag ska ha idag kl. 13 Så nu sitter jag här i min säng omringat med böcker och datorn. Mysig ;)Igår har jag pluggat hela eftermiddag och till och me har varit och tränat. Tänkte att man måste ta en paus och göra något annat man tycker om. Så när jag kom hem från gymmet försökte jag plugga lite mer men jag var så trött. Då beslutade jag att somna tidigare typ kl 21 (hehe väldigt tidig) och vakna tidig på morgonen. På nån sätt jag pluggar bäst tidig på morgonen. Så nu när jag är färdig med det tänkte jag skriva några rader här.


För det första vill jag dela med er min glädje. För typ två veckor sen en av mina underbara vänner kom och berättade att hennes mamma har fått tumörer i nacken. Oh, vad jag var ledsen. Som ni kanske kommer ihåg skrev jag i nån inlägg att jag hatar cancer och tumörer. Jag var jätte ledsen, men vi hade hopp att hon kommer att bli botad. Så igår när jag var på gymmet fick jag sms från min väninna och där stod: "Ja, va ska man säga.. Mamma har varit till onkologen idag och DOM HITTAR INGENTING!" Kan du fatta det. Mirakler händer ännu idag. Gud är våran läkare och det är bara Han som kan dyka djupt i det omöjliga och göra det möjligt. Han kan befria oss och bota oss. Inget är omöjligt för honom. Prisad vore Hans namn. All ära tillhör honom.


Visst är det underbart när man får det man önskat sig av hela sitt hjärta. Gud har omsorg om oss som litar på honom. Så lita på Honom du me, och du kommer att se, att även det som verkar absolut omöjligt kan vara möjligt.


Gud välsigna er och vi hörs senare idag. Nu ska jag förbereda mig för jobbet. Oh, va jag älskar mitt jobb. Ha en underbar dag full av glädje, skratt, välsignelser, och glöm inte att idag är en segerrikt dag.


Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara Millie vanillie!
Du är så fantastisk!
Kram från Bossen!