lördag 25 oktober 2008

Idol 2008
















Hello världen. Det var några dagar sen jag skrev sist. Man är så upptagen och totalt utan något ämne att skriva om. I alla fall jag har precis tittat på idol ännu en gång och försökt hitta nån som kommer att vara min favorit men det är så svårt. Nästan alla är mina favoriter förutom lila Johan som jag tycker kan inte alls sjunga, men på grund av många små tjejer som röstar på honom är han fortfarande kvar i tävlingen. Vad har de sett i honom? Hmm han är inte ens söt haha men små tjejer, jag var kanske sådant också när jag var yngre ;) Och Lars Ericsson tycker jag inte alls om. Okej, igår var han så där, hans framträdande, ny look, men ändå jag gillar inte hans röst. Det ända gången han sjungit lite bättre va när han sjöng "You are beautiful". Exakt samma röst som James Blunt, men grejen är att jag gillar inte James Blunt's röst heller. Så tyvärr Lars hos mig har du ingen poäng. Men folk har olika smak. Jag tycker om Robin B, Robin E, Kevin, Anna, Alicia, Sepideh. Loulou var kanske inte den bästa igår men hon var inte det sämsta heller. Hon har en fin röst och jag tycker att det var orättvist att hon åkt ut. Johan var mycket sämre. Jag fattar inte att en som skriker och har röst som en trasig CD skiva kan stanna kvar. Men okej.

I alla fall nästan alla är mina favoriter. Det återstår bara att se vem kommer att vinna det här året. Lycka till till alla deltagare.

Inga kommentarer: