lördag 11 oktober 2008

Lördag morgon

Go' morgon kära vänner. Det är lördag igen och vad ska man göra på lördagar? Haha det är så många saker som man måste göra varje helg, men man hinner nästan aldrig med allt. Känner mig lite trött faktisk. Inte konstig när man lade sig kl.1 inatt. Tittade på Asterix & Obelix med Dan och Josefine men i slutet vi har somnat allihopa. ;) Har inte sett hela filmen men hmm.. Imorse vaknade jag som kl. 9 lite senare än vanligt men det är ju lördag, så det gör inget. Så nu ska jag gå till Gränby och sen ska jag besöka en god vän. Han fyllde år i torsdags så jag ska på kalas. Det är så många födelsedagar i oktober att det är inte klokt. Många fester och allt möjligt. Ikväll har vi ett ungdoms möte nere på stan på Grand biografen. Så ni är alla välkommna. Det ska bli jätte kul. Massa musik, dans... Det börjar kl. 19 och sen blir det fika också ;) Så om du har vägar förbi Uppsala försök komma. Okej nu ska jag cykla till Gränby. Det regnar lite grand men jag gillar det i alla fall.

Ha en trevligt dag.

Inga kommentarer: