söndag 5 oktober 2008

Kolla det här

Så var det söndag igen och helgen är snart över. Kära nån jag fattar inte att tiden går så här fort. Snart är det jul och sen nytt år, och sen... Vågar inte ens tänka. Ibland vill jag bara gråta hmm skratta eller whatever, vill inte bli äldre ;) På insidan är jag en liten flicka även om år försöker ljuga ;)

Igår har jag varit i stan nästan hela dagen. Hade lite kul. Gick runt i affärer, kollat lite olika saker och slösat bort en del pengar...Haha. Gillar faktisk att gå till stan på lördagar och bara ta en promenad (helt ensam) och se vad händer där. Sen gick jag till stads bibliotek och lånat några böcker. Inget för skolan men jag gillar att läsa. Så det här gången var inte nån kärleks roman, nu var det någonting jag aldrig i hela mitt liv har läst. Ibland är det roligt att byta stil. När jag kom hem det var bara att vila en liten stund och sen kl 19 hade vi en härligt fest. Det var fest för våran kära Josefin som fyllde år i onsdags.
Idag hade vi en till fest. Vi firade våran kära pastors fru Birgittas 60 års födelsedag. Det var så härligt men det roligaste var att hon fick en cykel tur i en indisk rickshaw (eller vad det kallas nu för nåt). Hehe det gjorde ni så bra allihopa speciellt du Samuel ;) haha.
Så nu är jag hemma och har precis hittat en jätte roligt sak på internet. Kolla på det här ska ni se.
Det är jag. Första bilden är från 1966 och det andra är från 1982. Haha jag skojar bara. Försök själv det är jätte rolig att se hur man kunde se ut innan man ens var född.
Ha det bäst och vi hörs. Kramar

Inga kommentarer: