söndag 12 oktober 2008

Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Var i Stockholm och besökte mina föräldrar och hade jätte trevligt tid tillsammans med familjen. Ohh, mammas mat är det bästa som finns, och jag har saknat det jätte mycket. Nu kom jag hem och tänker bara vila resten av kvällen. Jag ska inte skriva så mycket nu ;) Känner mig så trött efter det här helgen. Det var intesivt helg. Igår när jag skulle cykla till Sascha (kompisen som hade födelsedag för några dagar sen), kunde jag inte hitta ställe. Istället för att cykla bara cirka 7 km jag cyklade minst 10. Sen cyklade hem och hemifrån cyklade till stan och tillbaka. Så det var runt 3 mil på cykeln. Oj, oj, Oj.

Det var jätte kul igår på Grandbiografen. Vi hade mycket musik, dans och allt möjligt. Tycker det var jätte bra och lyckad kväll. Många personer var där, både kristna och icke kristna. Vi hade rap musik också och hmm, jag har fortfarande svårt att gilla den musik stil men hela världen snurrar inte runt mig. Det var fantastisk kväll i all fall. Många glada ungdomar och våran Jesus var i centrum precis som det ska vara. Han är centrum i våra liv, det är för honom vi lever, andas, finns. Honom vi vill lifta över allting, honom vi vill ge ära. Han är det bästa som finns i våra liv. Så kvällen var helt i fokus av våran frälsare.
Okej nu ska jag vila men vi hörs imorgon. Allt bäst.

Inga kommentarer: