tisdag 30 september 2008

Det bästa upplevelsen

Hello världen Cleopatra skriver. Hehe jag skojar bara. Tänkte bara berätta en rolig grej som hände idag på jobbet, så alla började kalla mig Cleopatra :) Jag skulle fixa mjölken eftersom det tog slut. Så jag gjorde som vanligt, men jag visste inte att det var något fel på paketet. Så jag lifte den 10 liters mjölkpaket och lagt den in i maskinen. Sen skulle jag dra ur den vita slangen, klippa den och då är det färdig. Men det här gången allt blev fel. Hela slangen kom ut och mjölken började spruta överallt. Jag fick på mig ungefär 3 eller 4 liter mjölk, så du kan bara tänka dig hur blöt jag var. I det stunden visste jag inte va jag ska göra. Fick faktisk lite panik eftersom mjölken sprutade rejält. Barn började skratta och klart att man själv ska skratta när det var verkligen roligt. Jag kämpade med mjölken, försökte trycka mot hållet men trots alla mina försök inget hjälpte, det blev bara värre. Till slutet fick jag ut hela mjölkpaketet och tänkte absolut inte använda den igen. En kvinna som var där sade plöslig: "Du! Vet du att vackra Cleopatra badade i mjölken och det var därför hon var så vacker." Haha det var verkligen en sådant upplevelse. Jag kommer aldrig mer ha chans att duscha i mjölken. Känslan var perfekt, så jag rekommenderar att ni ska prova det. Okej inte ni som har laktos. :)

Så nu är jag hemma. Var och tränat. Bara kondition i typ en timme och nästan 2 mil cyklande. Nu måste man vila lite och klart plugga det bästa ämne Modern Humanities. Så spännande med alla dessa vetenskapsman. Kul. Ha det bra och ta hand om er. Själv tänker jag dricka mjölk, haha men jag har tyvärr ingen mjölk just nu :) Då ska jag kolla på det här bilden. Njut av kvällen och glöm inte att jag älskar er.




Kramar från Cleopatra hihi:)


Inga kommentarer: