måndag 22 september 2008

Fortfarande vaken

Hmm, det här är faktisk väldigt intresant. Sitter här på mitt rum och skriver så här sent. Kan inte sova och det är inte så konstigt när man har sovit några timmar tidigare. Oj oj oj det ska jag absolut inte göra nåt mer. När alla sover, eller de flesta i alla fall, då sitter jag helt ensam och har ingen aning vad jag ska göra. Jag ska inte skratta i alla fall fast jag är jätte glad. Måste försöka vara lite seriöst, hmm man börjar ju bli lite äldre och då skulle det innebära att man är lite klokare men, men... Ibland brukar jag lee hela dagarna och faktisk har ingen anledning att vara så glad. Eller förresten det har jag. Jag har Gud i mitt liv, Han gav sitt liv för mig, förlåtit mig alla mina synder, förvandlat helt och hållet mitt trasiga liv och nu är jag en ny skapelse i Kristus. Det gammla är förbi, något nytt har kommit. Hallelujah.Okej vad ska jag skriva om just nu? Hmm låt mig tänka för en stund...

Ah jag kommer inte på något vettig. Då det är ingen mening att skriva nåt bara för att man ska ha något skrivet. Ska försöka tvinga mig att sova. Uhh, klockan är ganska mycket halv två. Juhu folk drömmer just nu och jag... jag drömmer jag me, fast om ett riktigt liv mohaha. Nej då nu måste jag gå härifrån och försöka sova. Imorgon ska jag jobba och då vill jag inte känna mig som en "överkörd ekorre" som min vän Stefan skulle säga. Fast han använder det mer när han är förkyld eller sjuk. Så godnatt. Ha en bra dag imorgon eller förresten idag hehe. Vi hörs.
Kramisar

Inga kommentarer: