torsdag 25 september 2008

Tråkig läsning

Jag fick nog av det tråkiga läsningen. Jag förstår inte så mycket av det jag läste. Fattar inte riktig vad är meningen att läsa massa konstiga grejar och låtsas som att det är kul och väldigt viktig. Jag kan bara inte låtsas. Om jag tycker inte om något, då är jag rakt på sak. Så tråkig var det, och jag verkligen försökte tvinga mig själv att gilla det men det gick inte. Nån där politisk grej från 1680. Vilket språk de använder kära nån. Uhhhh svårt som det bara är. Men nu fick jag nog och vill bara sova. Jag vet att det är tidig men jag känner mig ganska trött.

Besökte idag en väninna som hade opererat sig för två veckor sen. Jag hade det här diskussion att förbereda för imorgon men jag tänkte jag kommer att hinna med allt. Mina vänner är jätte viktiga för mig och jag bryr mig för var och en av de. Jag tycker ju att man ska respektera sina vänner och vissa att man bryr sig om de. Allt annat som handlar inte om människors liv är inte lika viktig. Man kan alltid ta några minuter och spendera de med sina vänner. Det valde jag idag. Så nu tänkte jag sova eftersom imorgon blir det ganska lång dag för mig. Och just nu har jag lite grand huvudverk. Den har lfaktisk följt mig i några dagar. Inte så stark men i alla fall tillräcklig för att irritera ;) Tom. har jag träningsverk i hela kroppen men mest i lår och ryggen. Men imorgon ska jag inte träna. Det blir kanske på lördag men jag ska se. Lev en dag i taget brukar jag säga. Ha det så bra allihopa och sov så gott.
Kramar

Inga kommentarer: