torsdag 18 september 2008

Äntligen

Jag kom precis hem. Idag lyckades jag äntligen gå på gymmet. Det var bara kondition träning på typ 35 minuter. Ska vänta ett tag innan jag börjar med styrketräningen. Man ska vara lite försiktig i början. Oh, det var så underbart att vara tillbaka efter nästan två veckor. Två långa veckor. Och ni kanske säger att jag är envis, ni har rätt, men jag kunde faktisk inte länge hålla mig borta. Blev en "tränings narkoman". Vem skulle tro på det för bara fem månader sen. Jag som kunde knappt springa i fem minuter. Jag sade aldrig ska jag göra det, men man ska aldrig säga aldrig. Jag är så tacksamt att mina vänner övertygat mig. Det var en kamp men de van i slutet. Nu är det jag som är glad och jag känner mig bättre än någonsin. Så om ni läser det här ska ni få ett stort tack. Ni vet att det är er jag pratar om :) I alla fall jag utmanar er andra som har inte än börjat träna, börja så fort som möjligt. Ni behöver inte träna varje dag men två gånger i veckan räcker. Ni kommer att se hur mycket bättre ni kommer att må efter bara några veckor.
Och när det gäller det jobbet jag nämnde igår, det ska jag inte ta. Det är någonting jag aldrig har gjort och det finns ingen som kan visa mig vad man ska göra. Då är det ingen mening att hoppa in och vet ínte varifrån man ska börja. A just det, glömde nämna att jag har försökt "fuska". Nu avslöjar jag mina synder för er. Hehe. Nej, inget stort men i alla fall. När jag var förkyld kunde jag inte sitta på biblan hela dagen, då jag var tvungen att hitta på nåt sätt hur kan jag plugga hemma istället. Så jag kom på att det går att ta bilder på mobilen och sen kan jag överföra dessa bilder på dator. Sen tänkte jag printa det ut och läsa hemma. Smart. Jag gjort första bilder lite ljusare och sen lite mörkare. Tänkte något kommer att lyckas. Men jag hade fel. När jag kom hem printade jag ut dessa sider men de var så mörka, även de ljusa var mörka, och bokstäver var så små. Jag försökte fixa de i photo shop men det funkade inte så bra. Så idag var jag tvungen att sitta på biblan och läsa allt. I alla fall, jag har lärt mig en läxa MAN SKA ALDRIG FUSKA spelar ingen roll om fusk är liten eller stort man ska inte fuska.
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ENVIS???
Näe, det har jag ALDRIG märkt!!
=)
Kram från Bossen!