söndag 23 november 2008

Tack för alla gratulationer

Oj,oj,oj... Jag hade så underbar födelsedag. Först kom mina föräldrar på morgonen och vi gick till kyrkan tillsammans. Pastor Svante har predikat och predikan va stark och jätte bra. Efter det kom vi hem till mig med några familje vänner. Min bror och svägerska kom också. När de åkt då kom alla mina room mates ner och sjöng för mig. De är underbara och jag älskar de så mycket. Thanks guys. Love you all.
Vi hade så bra gämenskap, vi pratade och skrattade. Jag försökte hela tiden göra något men de ville inte att jag ska göra något alls. Känns så konstigt att bara sitta där och titta på de andra som gör saker för mig.
Vi åt tillsammans och vi hade till och me snöboll krig. Vi tre tjejer mot våran "snygga kändis" Dan. Hmm..tyvärr måste jag erkänna att vi hade ingen chans alls mot honom. Vi fick massa snö i ansikte och var mer ner i snö än upp på fötter. Han är så stark hihi. Dan försök hålla dig på jorden efter att du har läst det här. Jag kommer inte att ge dig några mer komplimanger.
Okej klockan är mycket och jag känner mig så trött. Om jag blir lite piggare imorgon ska jag kanske lägga upp lite bilder från födelsedagen, så ni få se min tårta som mamma har gjort åt mig och som va såååå god, och mina underbara room mates få ni också se. Men det få vi ta imorgon ;)
Vill bara passa på och tacka er alla för era gratulationer.
Sov så gott och vi hörs. Be blessed. Kramar

Inga kommentarer: